Babycadeautjes in nieuwe kleuren

Eind november werd mij gevraagd
een aantal verschillende cadeautjes te maken
voor een baby op komst.
Om te beginnen was er de wens om een aantal
walvisjes te haken voor aan een muziekmobile
De gave walvisjes vond ik op internet...
maar....zonder patroon!
Dus het was even proberen, uithalen, weer opnieuw proberen
en: dit was het resultaat.
En de kleuren waren voor mij nieuw, erg leuk om eens
wat andere kleuren te mogen gebruiken:
okergeel, groen, lichtgrijs en antraciet
Daarnaast mocht ik een mutsje maken. 
Ik kreeg een plaatje van wat het 
ongeveer zou mogen worden.
Ik vond de steek op het plaatje geweldig!
En deze dan ook nog in deze okergele kleur.
En ook nu weer wat nieuws (breien), een nieuwe steek
en geen patroon, dus weer lekker experimenteren.
En om het geheel af te maken: 
een bijpassende vlaggenlijn.
Dat was natuurlijk iets wat ik al veel vaker
had gedaan.
Maar nog nooit met deze kleuren!
Echt een opdracht waar ik heel vrolijk van ben geworden
En ik was over het eindresultaat erg tevreden.
**********
Heb je ook een leuk idee, maar weet je niet zeker
of ik het kan maken? Ik zou zeggen: vraag gerust!
Ik maak graag dingen in opdracht.

Geen opmerkingen: