Jeanslook voor in huis....

Twee projecten heb ik de afglopen weken afgerond:
Allebei in jeansstijl, dus ze kunnen mooi samen op de foto ☺
Voor vrienden maakte ik twee zitkussen.
Die moesten op hun houten kisten komen....
Eerder gevuld met speelgoed, 
nu mogen ze dienst doen als zitelementen.
Ik maakte ze van schuim (zitkwaliteit) en...
oude spijkerbroeken.
Het pipingrandje geeft de kussens een nog strakker uiterlijk.
Aan de onderkant zit een rits, 
zo kunnen de hoezen in de wasmachine.
Die spijkerstof-kleur staat fantastisch op mijn tuinbank....
Toch maar een set kussens voor mijzelf gaan maken?
Ik haakte ook nog een krukhoesje in jeansblauw.
Voor andere vrienden die net verhuisd zijn....
××××××
Mijn volgende project is weer met spijkerbroeken...
Het einde van het schooljaar nadert, dus tijd voor kleine projectjes.
...wordt vervolgd

Geen opmerkingen: