Gonnie zoekt Gijsje - gehaakt

Ik kwam hem tegen op internet....
....dit geweldige patroon van Gijsje de gans, 
vriendje van Gonnie uit de boekjes 'Gonnie en vriendjes'
Is hij niet super schattig?
Ik heb ook het patroon van Gonnie zelf gevonden,
een iets groter gansje met rode laarsjes.
Maar bij dit boekje past Gijsje heel goed:
Zoek je mee naar Gijsje?
Of ga jij je met Gijsje verstoppen?

*******

Wil je het patroon van Gijsje? Of van Gonnie?
Laat het (hieronder) weten, dan geef ik je de gegevens
om ook aan deze patronen te komen.

Wil je een kant en klare Gijsje of Gonnie
mét dit leuke boekje?
Stuur mij een mail 


14 opmerkingen:

Nicole Vriends zei

Hoi, ik zou graag de gegevens mbt waar ik de patroontjes kan vinden ontvangen, dankjewel!

Leeleetex zei

Hi, I would like the pattern please

Leeleetex zei

Hi, I would like the pattern information sent to leeleetex@gmail.com please

Leeleetex zei

Hi, I think I've got this straight now. I would like the pattern please.

Unknown zei

Ik wil graag het patroontje van Gonnie om het voor mijn kleindochter te haken.

Unknown zei

Goedendag,
Ik zou ook graag het patroon willen alsjeblieft. Met vriendelijke groet, Anika

Anoniem zei

Goedemorgen, ik zou ook graag de patronen willen. Vriendelijke groet

Unknown zei

Hallo, ik zou heel graag Gonnie willen haken voor onze dochter. Kun jij me helpen aan het patroon?

Unknown zei

Hoi, ontzettend leuk, ik zou graag de patroontjes ontvangen.
Alvast bedankt

Emma zei

Wat super leuk ik zou heel graag het patroon willen ontvangen 🐥

Marina zei

Hoi, wat leuk! Ik zou graag het patroon van Gonnie en Gijsje willen ontvangen.
Alvast bedankt.

Anoniem zei

Heyy Kirsten, zou ik het patroon mogen van dit schattig gansje? Groetjes Joyce

Ellen zei

hallo, wat ontzettend leuk.
Mijn kleindochter is gek op de boekjes van Gonnie het Gansje
Als het zou mogen zou ik graag het patroontje willen van dit gansje.

Anoniem zei

Hoi,

Ik zou heel graag het patroon van Gonnie en Gijsje ontvangen om te haken voor mijn nichtje. Al vast bedankt!